Najczęściej zadawane pytania

Poniżej zamieściliśmy listę najczęściej zadawanych pytań przez naszych klientów oraz odpowiedzi.

1.  Jak wygląda umowa wynajmu sprzętu ? 

Umowa wynajmu sprzętu w naszej firmie możesz pobrać i zobaczyć :   UMOWA WYNAJMU SPRZĘTU FITNESSNAWYNOS.PL

2. Na jakim terenie dowozicie sprzęt?

Sprzęt dowozimy głownie na Małopolski i Śląska. Głównie jest to Kraków i   Katowice + okolice do 15 kilometrów. Dowozimy również na terenie powiatu Chrzanowskiego i Wadowickiego.

3. Na jaki numer bankowy przelać środki za wynajem/przedłużenie sprzętu?

Środki należy przelać na konto bankowe podane poniżej:

Odbiorca : FitnessNaWynos

Nr konta : 81 2490 0005 0000 4500 9458 8567

Tytuł : Numer zamówienia lub adres dostawy sprzętu

4. Jaki jest koszt dostawy?

Cena dostawy to jednorazowy koszt, który wynosi 100 zł i obejmuje przywóz, wniesienie i odbiór sprzętu. Nie musisz się martwić o zwrot czy wnoszenie sprzętu, wniesiemy go na każde piętro i odbierzemy we wcześniej ustalonym terminie.

5. Co w wypadku jeśli sprzęt się zepsuje?

W przypadku awarii sprzętu nie musisz się niczym przejmować. Sprzęt posiada gwarancje i producent przeprowadza proces naprawy bezpłatnie. Zepsuty sprzęt wymieniamy na działający.

6. Czy można przedłużyć wynajem sprzętu?

Tak, jeśli odpowiednio wcześnie zgłosisz chęć przedłużenia sprzętu (tj. min. 3 dni przed końcem wynajmu) to przedłużymy termin wynajmu o ustaloną długość.