Najczęściej zadawane pytania
Poniżej zamieściliśmy listę najczęściej zadawanych pytań przez naszych klientów oraz odpowiedzi.
1. Jak wygląda umowa wynajmu sprzętu ?
Umowa wynajmu sprzętu w naszej firmie możesz pobrać i zobaczyć : UMOWA WYNAJMU SPRZĘTU FITNESSNAWYNOS.PL
2. Na jakim terenie dowozicie sprzęt?
Sprzęt dowozimy głownie na Małopolski i Śląska. Głównie jest to Kraków i Katowice + okolice do 15 kilometrów. Dowozimy również na terenie powiatu Chrzanowskiego i Wadowickiego.
3. Na jaki numer bankowy przelać środki za wynajem/przedłużenie sprzętu?
Środki należy przelać na konto bankowe podane poniżej:
Odbiorca : FitnessNaWynos
Nr konta : 81 2490 0005 0000 4500 9458 8567
Tytuł : Numer zamówienia lub adres dostawy sprzętu
4. Jaki jest koszt dostawy?
Cena dostawy to jednorazowy koszt, który wynosi 100 zł i obejmuje przywóz, wniesienie i odbiór sprzętu. Nie musisz się martwić o zwrot czy wnoszenie sprzętu, wniesiemy go na każde piętro i odbierzemy we wcześniej ustalonym terminie.
5. Co w wypadku jeśli sprzęt się zepsuje?
W przypadku awarii sprzętu nie musisz się niczym przejmować. Sprzęt posiada gwarancje i producent przeprowadza proces naprawy bezpłatnie. Zepsuty sprzęt wymieniamy na działający.
6. Czy można przedłużyć wynajem sprzętu?
Tak, jeśli odpowiednio wcześnie zgłosisz chęć przedłużenia sprzętu (tj. min. 3 dni przed końcem wynajmu) to przedłużymy termin wynajmu o ustaloną długość.